15:25

Zielone szparagi z masłem i bułką tartą

Sezon na szparagi trwa. Chociaż na targu widziałam je już dużo wcześniej. U mnie wczoraj zakupione po raz pierwszy zielone szparagi zrobiłam po prostu z bułka tartą. Skoro S zjadł do obiadu to znaczy się, że były pyszne!




Składniki : 
* pęczek zielonych szparagów 
* 3 łyżki masła
* 2 łyżki bułki tartej 



Przygotowanie :
Końcówki szparagów odciąć lub lekko ułamać. Wodę osolić, dodać łyżeczkę cukru. Szparagi obgotować przez 15 minut, odcedzić. Na patelni rozpuścić masło, dodać bułkę tartą, lekko osolić. Przesmażyć i polać szparagi. Podawać ciepłe.

Szparagi

15 komentarzy:

  1. Pomyśleć, że ja nigdy szparagów nie jadłam... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nigdy nie jadłam szparagów.
    Muszę kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm, takie szparagi z bułą to połączenie idealne. :) Ja dziś do obiadu podałam fasolkę szparagową, prawie jak szparagi. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama klasyka tez takie dzis robilam;) no i jeszcze zupke szparagowa;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dziś jadłam na obiad, tylko białe :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger