20:00

Tydzień w moim telefonie XXXII

W zeszłym tygodniu, ze względu na Święta nie było podsumowania ze zdjęciami. Dlatego dzisiaj będzie ich troszkę więcej. Trochę też zmian nastąpi wkrótce w moim prywatnym życiu i już nie będzie mnie tutaj tak często jak do tej pory, ale mam nadzieję, że Wy nadal będziecie zaglądali. 
Pogoda za oknem po prostu rewelacyjna, czas na grille, pikniki i wyjazdy za miasto. Ja na szczęście mieszkam na wsi, więc nie muszę się nigdzie ruszać, tutaj mam swoją ciszę i spokój, a las góra pięć minut od domu. Czas śniadań w ogrodzie uważam też za otwarty. Relaks jak się patrzy. 
Razem z Pauliną szykujemy już kolejne Wyzwanie Blogerek i Blogerów.
Mam nadzieję, że temat się spodoba, bo dla mnie jest idealny!
Zapraszam oczywiście do polubienia FB blogowego. Jeśli macie ochotę to i do Lubuskiej Blogosfery Kulinarnej możecie się zapisać. Choć troszkę zaniedbana, ale działa.
I zapraszam na zdjęcia z mijających tygodni!
 Niespodzianka od zdrowy-olej.pl będą nowe, pyszne i zdrowe sałatki
Paulinka to mnie zawsze zaskoczy! Dziękuję raz jeszcze <3  To niesamowite jak można kogoś tak znać!
 Szkoda, że Święta tak szybko zawsze mijają
 Trzeba już kosić trawniki
Cebula, marchewka i pietruszka już w ziemi, w sobotę dosialiśmy buraczki i koperek, a S obowiązkowo słonecznik :)
Moje uprawy doniczkowe też mnie zaskoczyły i rosną
Relaks i pyszna kawka
Nagroda od Gazety Lubuskiej za barszcz biały i drobiowe galaretki
Czekolada zawsze dobra na wszystkie smutki
 Będą pyszne czekoladowe łyżeczki do deserów
 Kilka miseczek i łyżeczka z promocji Tesco
Szał na lody, te z migdałami uwielbiam <3
A to nowa podkładka na stół, która bardziej się sprawdza jako tło do zdjęć 
 Małe gęśliki :)
 I u mnie sezon na szparagi i rabarbar się zaczyna - kompot pyszny a szparagi z bułką i masełkiem rewelacja!
 Siejemy i sadzimy 
 Pierwszy grill w tym roku 
I niedzielne śniadanko :)

4 komentarze:

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger