10:31

ZAKOŃCZONE ! ! ! Rozdanie u Marty. Ciasteczkowy Potwór 1-30 września 2013 ZAKOŃCZONE ! ! !

Ciasteczka idealne do mleka , kawy czy herbaty ?
Ciasteczka na podwieczorek czy na spotkanie z rodziną ?
Ciasteczka z metalowej puszki czy szklanego słoja ?
Interesują mnie wszystkie ciekawe przepisy na ciasteczka !
Nie na babeczki i nie na drożdżóweczki ! Ani na żadne takie wypieki !
Tylko ciasteczka ! I tylko na słodko !
Z czekoladą , rodzynkami czy kokosowe ?
Zapraszam do zabawy !
Warunki rozdania :
1) musisz być obserwatorem mojego bloga
2) na adres mailowy marta25urb@wp.pl wysłać swoje imię , nazwisko , miejscowość oraz adres bloga który prowadzisz a w temacie wiadomości wpisać ROZDANIE U MARTY WRZESIEŃ 2013
oraz wysłać przepis i zdjęcie swoich ciasteczek wraz ze zgodą na opublikowanie  / dobrze by było gdyby na zdjęciu widniał adres Twojego bloga 
można też wysłać link do przepisu na swoim blogu - ważne żeby był też banerek mojej akcji - tylko przepisy od 1 września są dla mnie ważne
cała akcja będzie też prowadzona na Durszlak.pl więc też zachęcam do dodawania tam przepisów 

Ciasteczka
 
3) zamieścić banerek rozdaniowy na swoim blogu wraz z linkiem do rozdania oraz informacją że bierzesz w nim udział 
banerek rozdaniowy 

4) zostawić pod tym postem komentarz z hasłem : BIORĘ UDZIAŁ W ROZDANIU / będę miała rozeznanie ile osób bierze udział a ile mam przepisów
Rozdanie trwa od 1 do 30 września . Nie ma ograniczonej ilość wrzucania przepisów. Losowanie nagród odbędzie się 13 października i po 20 wyślę paczuszki z wygranymi.
Nagrody wysyłam ja osobiście. Tylko na terenie Polski. 
Ze wszystkich zgromadzonych przepisów wybiorę 3 które zasmakują mi najbardziej. Sama przygotuję oraz upiekę zwycięskie ciasteczka.
Na moim blogu pojawi się przepis oraz link do bloga autora.
Nagrody funduje firma KAMIS - będą to wybrane rzeczy które ja sama wygrałam. Chętnie się z Wami podzielę. Ode mnie będą też nagrody niespodzianki. Przez cały wrzesień będę szukała jeszcze dodatkowych nagród dla Was.
Zamówiłam od Natalii z bloga natajka89.blogspot.com 3 urocze zawieszki do telefonu z ciasteczkiem.
Będą też łyżeczki do miodu które kupiłam podczas Jarmarku Michała.
Firma SKWORCU wysłała dla Was parę swoich produktów - myślę , że godne uwagi. Ja sama mam od nich kawę rozpuszczalną czekoladową i pyszne herbatki.
 Firma ANIELSKIE PRZYSMAKI także dosłała swoje produkty dla Was. Ja testuję syrop różany i sukcesywnie dolewam go do herbaty. Jest pyszny!
 Oraz  ZIOŁOWY ZAKĄTEK który także zgodził się dla Was udostępnić swoje produkty. Znajdziecie tam przyprawy dobrej jakości , herbaty i oleje.
 ZAPRASZAM DO ZABAWY ! POWODZENIA !

40 komentarzy:

  1. Powodzenia w rozdaniu :)
    Ja tym razem spasuję, ale następnym razem... :)

    Pozdrawiam,
    http://ewakuchennie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trwa cały wrzesień więc może jeszcze się skusisz :)

      Usuń
    2. A widzisz, nie doczytałam - w takim razie coś wymyślę :)

      Pozdrawiam, zapraszam,
      http://ewakuchennie.blogspot.com

      Usuń
  2. O, a czy pierniczki też mogą być?

    OdpowiedzUsuń
  3. super akcja, jak cos nowego upieke dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wysłałam do Ciebie e-meila. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. BIORĘ UDZIAŁ W ROZDANIU :) Pozdrawiam i trzymam kciuki za wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście udział zapisany ! jesteś trzecia a są trzy nagrody :) gdyby się nikt więcej nie zgłosił to mamy już wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha , ha Fajnie by było, ale nie mam szczęścia w takich grach :) I jaka to by była frajda? Brak adrenaliny i w ogóle :) Wolę szczyptę ekscytacji :) Pozdrawiam Marto :)

      Usuń
    2. no mamy jeszcze trochę czasu do końca września ! :)

      Usuń
  7. BIORĘ UDZIAŁ W ROZDANIU :) Właśnie wysłałam e-mail.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super akcja, może sie skuszę :) u mnie też ciekawy konkurs zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. BIORĘ UDZIAŁ W ROZDANIU :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. BIORĘ UDZIAŁ W ROZDANIU, mail wysłany, teraz tylko czekam :D :D

    OdpowiedzUsuń

  11. Biorę udział w rozdaniu i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. udział zapisany :) dojrzałam,że jesteś niepełnoletnia - masz oczywiście zgodę rodziców gdyby ewentualnie przyszła do Ciebie paczuszka z wygraną ?

      Usuń
  13. BIORĘ UDZIAŁ W ROZDANIU. Dziękuję za zaproszenie do wspólnej zabawy i pieczenia:) Mail został wysłany. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. BIORĘ UDZIAŁ W ROZDANIU :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze jeden przepis dodaję do rozdania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udział zapisany :) czekam jeszcze do północy na przepisy !

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger