08:00

Domowy budyń bananowy

Budyń domowy robię dość często, bo ten w torebkach albo jest za słodki albo za wodnisty mi wychodzi. Stawiam na domowe specjały więc i domowy budyń już na blogu był. Odsyłam Was do przepisu na waniliowy, a dzisiaj poszalałam i dodałam banany. Powiem Wam, że smak wyszedł idealny. O niebo lepszy niż ten z torebki. Jesteście zainteresowani? Zapraszam po przepis!



Składniki :
* 2,5 szklanki mleka 
* 2 łyżki mąki pszennej
* 3 łyżki mąki ziemniaczanej 
* 2 dojrzałe banany
* 4 żółtka
* 4 łyżki cukru  



Przygotowanie :
2 szklanki mleka zagotować. Pozostałe mleko wymieszać z mąkami, cukrem i żółtkiem. Do zagotowanego mleka wlać dokładnie wymieszane mąki z żółtkami. Mieszać aż będzie gęste. Dodać rozgniecione na gładką masę banany. Przelać do pucharków, ozdobić według własnej potrzeby np. domowym sokiem malinowym lub żurawinowym. 

16 komentarzy:

  1. A ja za to zawsze mam problem z budyniem domowym, jakieś grudy zawsze mi wychodzą, więc robię ten z torebki. :P Ale taki bananowy bym zjadła, mniam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kwestia dobrego i starannego rozmieszania wszystkich składników :)

      Usuń
  2. Jak pysznie, ładnie i kolorowo <3 Uwielbiam :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) chociaż zdjęcia robione wczoraj późnym wieczorem :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie domowe kisiele mleczne.
    Wyglądają apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi i wygląda pysznie ;) Choć chyba jestem zbyt leniwa... Zagotowanie mleka i wymieszanie z proszkiem z torebki jest bardzo.. wygodne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jednak jestem za domowym :) jest o niebo lepszy niż ten z paczki :)

      Usuń
  5. domowy budyń najlepszy ;) coś już o tym wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynka dokładnie jestem tego samo zdania co i Ty :)

      Usuń
  6. no pewnie że jesteśmy zainteresowane :) bananowy budyń...mamo jakie to musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było oj było :) polecam :) szczególnie z baardzo dojrzałych bananów ;)

      Usuń
  7. Nie jadłam dotąd domowego budyniu, może skuszę się na Twój bananowy (uwielbiam banany) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taki domowy budyń jest pyszny a jeszcze z bananem ,pycha

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger