22:03

Sałatka z makaronem idealna na imprezę

Kolejna propozycja na Sylwestra. Sałatka z makaronem bądź z pierożkami tortellini. Ja nie mogłam się zdecydować na smak pierożków, więc wybrałam makaron którego mam całe mnóstwo z wygranego konkursu. Padło na kolorowe rurki. Sałatka jest pyszna, delikatnie pikantna od przypraw, bo dodałam pieczonego kurczaka. Polecam spróbować!



Składniki :
  • * duży filet z kurczaka pieczony czy gotowany - może być wędlina która została nam ze świąt bądź 40g szynki drobiowej
  • * biała część pora
  • * papryka czerwona
  • * pół zielonego ogórka
  • * 4 korniszony
  • * garść startego sera wędzonego
  • * mała śmietana 10%
  • * pół słoiczka majonezu
  • * koperek
  • * sól , pieprz


Przygotowanie :
Mięso bądź wędlinę kroimy w kostkę. U mnie pierś z kurczaka pieczona z przyprawą do kurczaka. Por siekamy w piórka i dodajemy do kurczaka. Kroimy pozostałe składniki w kostkę. Wsypujemy starty ser - idealnie pasuje ser wędzony, ale każdy inny będzie równie dobry. Wszystkie składniki potrząsam w misce, nie mieszam. Przygotowuję sos śmietanowo-majonezowy z dodatkiem koperku. Ja na te proporcje dałam cały pęczek. Im więcej tym lepiej. Przyprawiamy sos i sałatkę polewamy tuż przed podaniem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger