23:05

Sylwestrowy tort imieninowy


Tort piekłam specjalnie na imieniny, które jutro mój S obchodzi. Biszkopt z niezawodnego przepisu mamy oczywiście, a krem z dodatkiem mascarpone. Do tego orzechy i czekolada.
Mam nadzieję, że będzie pyszny!
 
 
 
Składniki :
  • * sok z połowy cytryny 
  • * szklanka wrzątku
  • * 2 małe śmietany kremówki 36%
  • * opakowanie serka mascarpone 
  • * 2 fixy do kremówki
  • * 2 łyżki cukru pudru
  • * duża garść orzechów laskowych i włoskich
  • * tabliczka mlecznej czekolady
 
 
Przygotowanie :
Upieczony biszkopt przekroić by powstały trzy blaty. Każdy nasączyć wrzątkiem z sokiem z cytryny. Przygotować krem ubijając kremówkę z fixami. Dodać serek i dosłodzić cukrem pudrem do smaku. Każdy nasączony blat posmarować kremem i posypać startą czekoladą. Wierzch posypać uprażonymi i posiekanymi orzechami. Ja swój tort ozdobiłam wiórkami kokosowymi , rozetkami z pozostałego kremu oraz rozpuściłam czekoladę mleczną i na folię wylewałam ją tak by powstały opłatki czekoladowe.

4 komentarze:

  1. Niech taneczny lekki krok
    będzie z Tobą cały rok.
    Niech prowadzi Cię bez stresu,
    od sukcesu do sukcesu!
    Szczęśliwego Nowego Roku.
    przesyła cały Potravel, czyli
    Agnieszka, Kuba i Zosia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudnie, pięknie go udekorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger