21:30

Tydzień w moim telefonie XVI

Dzisiaj szybkie podsumowanie tygodnia. To już ostatnia niedziela w tym 2013 roku. Kończymy trzynastkę by wejść w nowy i mam nadzieje lepszy rok. 
Szkoda tylko, że Święta nie były białe. U mnie świeciło słońce jak na wiosnę. 
Bardzo dziękuję że jesteście ze mną i tutaj na blogu i na FB.
Dziękuję za każde wyświetlenie , to daje mi motywację by działać jeszcze więcej.
Zapraszam !
 
 
Skromnie, ale większość czasu spędzałam w kuchni. W tym roku przygotowałam sama całe święta i jestem z tego bardzo zadowolona. Lubię jak wszystko jest po mojemu.
Dodaję jeszcze Sylwestrowe propozycje, które pojawiły się na blogu już jakiś czas temu, ale postanowiłam trochę też przepisy odświeżyć. Jednocześnie zapraszam jeszcze jutro na parę propozycji. Będzie też tort imieninowy bo swojego prywatnego Sylwestra mam w domu.
http://www.magicznezyciemarty.blogspot.com/search/label/Sylwester%2FNowy%20Rok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger