01:05

Brązowy cukier waniliowy

Cukier waniliowy już mam. Jednak na blogu frosch.blogspot.com znalazłam brązowy cukier waniliowy, który mnie zainteresował i nawet zapytałam czym różni się od białego.
Postanowiłam, że zrobię swój i ten zapach wanilii z zapachem brązowego, karmelowego cukru jest obłędny.
To chyba prawda ! Do zwykłego cukru waniliowego już nie wrócę.
brązowy cukier waniliowy
 
Składniki :
  • * szklanka brązowego cukru
  • * laska wanilii 
Przygotowanie :
Laskę wanilii rozciąć na pół , wyciągnąć wszystkie ziarenka i wrzucić do słoika z cukrem. Pokroić wanilię na mniejsze kawałki. Wrzucić do słoiczka. Zamknąć i potrząsać przez chwilę aż do wymieszania składników. Odstawić na kilka dni.

 


10 komentarzy:

  1. ja zwykle też robiłam z białym cukrem, ale muszę spróbować z brązowym, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zrobisz z brązowym to do białego już nie wrócisz :) ten karmelowy zapach :)

      Usuń
  2. to następną partię robię z brązowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo fajny. Mam taki biały, z brązowym jeszcze nie próbowałam :)

    Ps Gdzie moja piosenka ;) ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z brązowym jest lepszy :)
      Nie ma piosenki :) Święta idą - szykują się zmiany ! :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger