18:00

Czwartki z Yankee Candle VANILLA CUPCAKE / SPICED ORANGE / HONEY BLOSSOM

Kolejny pachnący piątek i trzy woski. Tym razem misz masz. Myślę, że znajdziecie coś dla siebie.
Wosk Vanilla Cupcake znajdziecie tutaj.

Vanilla Cupcake to wosk z serii Housewarmer o zapachu waniliowej babeczki łączący w sobie aromaty biszkoptu, wanilii, lukru oraz cytryny.
O zapachu możemy powiedzieć, że to łakocie pachnące domowo, bo wiadomo że takie są najlepsze. Woskowa tarteletka pachnie jak ciepła waniliowa babeczka z cytrynowym lukrem. Piękny budyniowy kolor wosku zachęca. Do tego słodka babeczka która kusi na obrazku. Jedak ja czuję sztuczny zapach waniliowy. I po zapaleniu jest mdły. Nie dla mnie, choć może bardziej sprawdziłby się w kuchni. 


Spiced Orange to zapach soczystych i słodkich pomarańczy przyprawionych aromatycznym imbirem i korzennymi goździkami. 
Wosk Spiced Orange znajdziecie tutaj


Ja co roku wbijam goździki w pomarańcze, bo uwielbiam ten zapach. Dlatego wiedziałam, że ten wosk będzie strzałem w dziesiątkę. I się nie myliłam. To kolejny zapach który zagości na stałe w moim domu. Lubię mocną nutę korzenną. Na ten jesienno-zimowy czas to ideał dla mnie. Na pewno będę do niego często wracać.

Wosk Honey Blossom znajdziecie tutaj.

Cudowna mieszanka nektaru z kwiatów miodowego piżma, frezji i lasu składają się na delikatny letni zapach. Mam ten wosk od bardzo dawna i coś naszła mnie chęć na powrót do lata. Ten kwiatowy zapach myślałam, że choć na chwile mnie przeniesie w ten ciepły, letni wręcz miodowy czas. Myślę, że ten wosk gdzieś na wiosnę może być dobry. Ale w ziemie jednak wracam do innych, cięższych zapachów. Niestety, ale ten wosk mnie nie zachwycił i na listę ulubieńców nie trafia. 


2 komentarze:

  1. Ja mam ochotę wypróbować właśnie ten pomarańczowy ale i vanilla cupcake także bym zaryzykowała:) Ogólnie bardzo fajnie, że wrzucasz recenzje tych zapachów, ostatnio jak zobaczyłam w sklepie ile jest ich do wyboru to nie wiedziałam który wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może z racji tego, że zima i Święta to polubiłam te mocne, korzenne zapachy :)
      ale warto sobie przetestować wszystkie woski i później zdecydować się na większą wersję już swojej ulubionej :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger