21:38

6 SANTE znaczy zdrowie - Recenzja Macy Pszennej Tradycyjnej

Szczerze się przyznam, że mace jadłam pierwszy raz w życiu. Najpierw spróbowałam na sucho i dla mnie miała troszkę gorzki posmak. Chyba za sprawą dobrego wypieczenia. Postanowiłam, że dodam coś do macy i zrobię kanapki. To był świetny pomysł, bo nawet ze zwykłym serkiem naturalnym smakowała o wiele lepiej. Można robić z jej użyciem pyszne kanapki. Zdrowszy, a właściwie mniej kaloryczny pomysł na zastąpienie chleba w naszej diecie. 
maca tradycyjna

Polecam szczególnie z awokado oraz łososiem. Idealnie sprawdzi się jako zamiennik krakersów na różne imprezy. 
 Skład macy tradycyjnej to : mąka pszenna typ 550 , woda oraz sól morska 
Jestem bardzo ciekawa drugiej, razowej macy. Na pewno też u mnie zagości, bo cena 2,72 za opakowanie jest dla mnie idealna!
Zapraszam na stronę sklepu Sante
oraz na FB Sante

2 komentarze:

  1. My macę często zabieramy ze sobą do pracy i szkoły. Zjadamy na drugie śniadalnie, lub po prostu gdy mamy ochotę coś zjeść:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger