07:12

Krokiety z kapustą i grzybami

Do Świąt jeszcze daleko a u mnie dzisiaj krokiety kojarzące się z Wigilią .
Był przepis na naleśniki i łazanki więc połączymy składniki z tych dwóch przepisów by zrobić krokiety.
Do tego czerwony barszcz. Polecam !
Przepis na naleśniki znajdziecie już u mnie na blogu dlatego nie wstawiam po raz kolejny tylko do niego Was odsyłam.

Farsz :
* pół kg kapusty kiszonej
* garść bądź więcej suszonych grzybów
* olej rzepakowy
* duża cebula
* sól , pieprz
* bułka tarta  



Przygotowanie :
Kapustę gotujemy z grzybami około godziny aż będzie miękka. Odstawiamy do wystygnięcia. Podsmażamy cebulę pokrojoną w drobną kostkę na oleju. Całość mieszamy i przyprawiamy.
Farszem nadziewamy naleśniki. Zwijamy jak na krokiety. Obtaczamy w roztrzepanym jajku i bułce tartej. Smażymy na złoty kolor. Najlepiej smakują ciepłe,ale i na zimno nie są złe.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie krokieciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieki ich nie jadłam :) Pyszności Martusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krokieciki i szklaneczka barszczu to połączenie idealne! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super krokieciki. Moje ulubione danie wigilijne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypominam, iz warunkiem zaakceptowania przepisu jest umieszczenie wraz z nim banerka akcji na blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepis jest z września więc i tak nie mogę go dodać do wigilijnej akcji :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger