11:03

Łazanki z kiszoną kapustą

Dzisiaj przepis z makaronem. Akurat w tej wersji makaron jest kupny. Wybrałam łazanki z firmy Lubella.
Właściwie to chyba innych akurat nie było.
Przepis bardzo prosty , ale idealny na obiad jak i na szybką kolację. Oczywiście moje lubione Wigilijne danie zaraz po krokietach. W wersji wigilijnej pamiętajcie by nie dodawać mięsa ani kiełbasy. Jednak na drugi dzień jest jeszcze smaczniejszy ten makaron, więc śmiało polecam ! 


Składniki :
  • * makaron łazanki 
  • * pół kg kapusty kiszonej
  • * 6 grzybów suszonych

  • * duża cebula
  • * kawałek kiełbasy bądź wędliny - w wersji wigilijnej pomijamy
  • * łyżka oleju rzepakowego
  • * sól , pieprz , majeranek 
     
Przygotowanie :
Kapustę gotujemy razem z grzybami aż do miękkości. Odstawiamy do wystudzenia. Gotujemy makaron w osolonej wodzie. Na patelni musimy zeszklić cebulę pokrojoną w kostkę wraz z wędliną bądź kiełbasą. Do tego dokładamy kapustę oraz makaron. Wszystko przesmażamy by składniki się połączyły. Przyprawiamy świeżo mielonym czarnym pieprzem oraz majerankiem.

11 komentarzy:

  1. jeju kiedy ja ich nie jadłam, a uwielbiam je jak nie wiem co:) muszę je koniecznie zrobić:) narobiłaś mi smaku:) mniam mniam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób koniecznie i podrzuć linka do swojej wersji :) smacznego !

      Usuń
  2. Dziękuję za karteczkę z nad morza!;)
    Łazanki pięknie wyglądają, aż bym zjadła.:)
    Moja paczuszka pomału nabiera kształtów, myślę, że koło 10go pójdzie do ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jutro a najpóźniej w piątek już pójdzie :) Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Kochana wyślę ci listę tego, co mam w domu i możesz obejrzeć katalog przyszły to jak będziesz chciała coś zamówić to ci do paczuszki dorzucę. Choć i tak conieco planowałam wrzucić;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyślij z cenami :) chętnie zobaczę co masz :) katalog przejrzę ;)

      Usuń
  4. zalukałam , ugotowałam , zasmakowałam i napisałam -pyszne!!!.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger