16:55

Makaron ze szpinakiem

Kolejny pomysł na szybki obiad bądź ciepłą kolację. Ja akurat uwielbiam makarony pod każdą postacią.
Dzisiaj wybrałam wersję ze szpinakiem , czosnkiem i mozzarellą. Do tego świeżo zmielony pieprz.
Taki makaron mogę jeść codziennie. Do szpinaku dodaję gałkę muszkatołową. Lubicie? Jakie jeszcze przyprawy pasują do tego przysmaku?
 
 
Składniki :
  • * makaron z mąki durum
  • * mrożony szpinak
  • * mozzarella 
  • * 2 ząbki czosnku
  • *sól , pieprz , gałka muszkatołowa 
  • * łyżka oliwy z oliwek
Przygotowanie :
Gotuję makaron al dente. Na patelni rozgrzewam oliwę ,wrzucam czosnek. Dodaję szpinak. Gdy będzie ciepły dodaję przyprawy oraz pokrojoną mozzarellę. Wrzucam makaron. Mieszam , żeby sos obkleił makaron. Szybki i sycący obiad gotowy.

6 komentarzy:

  1. Mój ukochany makaron :)) Jak go widzę to choćbym była najedzona ślinka mi kapie. Polecam dorzucić kawałeczki kurczaka, ja tak uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miał być bez mięsa ale często dodaję pieczonego kurczaka :

      Usuń
  2. Mój ukochany makaronik, mogłabym jeść kilogramami :) Mniaaaaam

    Pozdrawiam ciepło,


    http://mojapasjasmaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Makaron uwielbiam ale jeszcze takiej antyfanki szpinaku jak ja to świat nie widział ;D wolę to z sosem serowym. Nie mniej jednak, mimo iż jest to szpinak, wygląda nieziemsko smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger