20:00

Pingwiny z serka śmietankowego : Grudniowe Wyzwanie Blogerek

Przyznam się szczerze, że przez chwilowe zmiany w moim życiu, remonty itd, miałam nie brać udziału w Grudniowym Wyzwaniu Blogerek. Ale gdy przeglądałam internet i natknęłam się na pingwiny - wiedziałam, że nie mam wyjścia :) Tematem tego wyzwania są wystrzałowe przekąski imprezowe. Moje będą nawet zaskakujące - zaskakująco łatwe i do tego urocze! Czyż nie są piękne?

Składniki na 20szt :
* 30 czarnych oliwek
* serek śmietankowy bądź twarożek
* 2 czerwone papryki
* opcjonalnie sałata, pomidorki koktajlowe 

Przygotowanie :
20 oliwek przeciąć, każdą oliwkę nadziać serkiem. Pozostałe oliwki przeciąż na pół. Z papryki wyciąć 20 kółek. Z każdego kółka wyciąć mniejszy trójkąt. Nadziać na wykałaczkę najpierw kółko z papryki, później nadzianą oliwkę, połowę oliwki oraz w tą połówkę wbić wycięty trójkąt. Całość prezentuje się znakomicie. Zrobiłam 20 sztuk, a do zdjęć zostały 3... :) takie było nimi zainteresowanie.




Razem ze mną udział w Wyzwaniu Blogerek wzięły udział :  Iwona , Magda , Gosia , Sabina , Dorota. Dziękuję dziewczyny za kolejne wyzwanie!

12 komentarzy:

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger