19:00

Najlepsze tosty na słodko

Jeśli macie w domu bardzo dojrzałe banany i zastanawiacie się co z nich zrobić to ja zdecydowanie polecam tosty na słodko. Szybko i pysznie. Gwarantuję, że na śniadanie posmakują całej rodzince!

Składniki :
* chleb tostowy - u mnie z ziarnami
* masło migdałowe
* dojrzałe banany

Przygotowanie :
Banalnie proste. Kromki chleba wrzucamy do tostera bądź na suchą patelnie aż do podgrzania. Nie muszą się zrumienić. Smarujemy masłem migdałowym i układamy plasterki banana. Dociskamy drugą kromką chleba. Rewelacja!

9 komentarzy:

  1. Jadłam takie nie raz, są pyszne:) super też smakują banany z Nutellą lub kremem czekoladowym albo masłem orzechowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tych wszystkich wersji najbardziej smakują mi te z masłem migdałowym :)

      Usuń
  2. Muszę wypróbować! Jadłam podobne z masłem orzechowym, ale z migdałowym na pewno są jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności Martuś :-) ale to musi smakować :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś okrutnym kusicielem - boskie tosty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kus mnie o tej porze. Wygladaja bardzo smakowicie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger