09:00

Naleśniki z czekoladowym twarożkiem - Blogowe Mikołajki 2014

Wpis będzie zawierał dużo czekolady, ale dzisiaj można! Naleśniki na śniadanie to u mnie zdecydowana rzadkość, brak czasu ot co. Dlatego przy sobocie sobie pozwalam. A jeszcze dzisiaj Mikołajki więc z czystym sumieniem polecam takie śniadanie przygotować dla rodzinki.



Składniki :
Naleśniki : 
* 1,5 szklanki mąki pszennej 
* pół szklanki mleka
* 3/4 szklanki wody mineralnej gazowanej
* szczypta soli
* łyżeczka oleju rzepakowego
Nadzienie :
* kostka twarogu półtłustego 
* kilka kostek startej czekolady mlecznej
* 5 łyżek słodkiego kakao
* 2 bardzo dojrzałe banany
Przygotowanie :
Wszystkie składniki miksujemy do gładkiej konsystencji. Ja smażę na patelni teflonowej bez dodatku tłuszczu. Dobrze, żeby naleśniki były cienkie. Ser ucieramy z kakao i czekoladą, smarujemy naleśniki, na środku każdego układamy po kilka plasterków banana. Zwijamy. Polewamy roztopioną czekoladą.
Przy okazji Mikołajkowego śniadania dodam też post o Blogowych Mikołajkach. Ja paczkę robiłam dla Basi. Zapraszam na Jej bloga. Do mnie Mikołaj przyszedł z pomocą Patrycji. Dziękuję Święty Mikołaju! Oto prezenty, które dostałam :




10 komentarzy:

  1. pysznie dzisiaj u Ciebie od rana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miałaś rozpustne śniadanie! :D
    A paczka super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak pocięte, początkowo myślałam, że to kopytka :D Ale taka naleśnikowa, czekoladowa rozpusta z rana jest jeszcze lepsza! :)
    Dziękuję za prezent oraz za udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że odnalazłaś wszystkie prezenty :) Mam nadzieję, że zawartość się podoba :D
    Ach jakie smakowite naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super podarunek, ten kubeczek mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent, naleśniki bombowe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger