15:00

Faszerowane kwiaty cukinii

To moja druga propozycja na wykorzystanie kwiatów cukinii. Pierwsze były w cieście naleśnikowym. Dzisiaj zjemy nadziane pysznym kurczakiem i kremowym sosem. Polecam, póki jeszcze są!

Składniki :
* kwiaty cukinii
* pierś z kurczaka
* łyżka oliwy z oliwek
* 2 łyżki kwaśnej śmietany
* ulubione zioła - u mnie bazylia
* ulubione przyprawy 
* roztrzepane jajko, bułka tarta do panierowania
Przygotowanie :
Kurczaka pokroić w drobną kosteczkę, przyprawić i usmażyć. Dodać śmietanę, zagotować aż sos zgęstnieje. Posypać drobno posiekaną bazylią. Kwiaty cukinii opłukać i nadziać. Panierować w jajku i bułce tartej, smażyć na złoty kolor. Podawać na ciepło.

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie wykorzystywałam kwiatów cukinii...Kurcze, to chyba dobre? Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ich jeszcze kilka w ogródku i coś pokombinuję :)

      Usuń
  2. Wreszcie muszę kupić te kwiaty cukinii i spróbować, tylko wciąż mam tak daleko na bazar...

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nie jadłam takich kwiatów, fajnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię :) Na następne trzeba czekać do lata

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger