10:00

Makaron z kurczakiem i sosem z mascarpone

Mascarpone tylko do deserów? U mnie do tej pory tak było. Ale gdy wykorzystałam ten serek do kurczaka to się zakochałam. Niestety danie jest dość kaloryczne, dlatego częściej niż raz w roku sobie na nie nie pozwolę!


Składniki :
* ulubiony makaron - u mnie tagliatelle
* podwójna pierś z kurczaka
* przyprawa do kurczaka
* 2 łyżki oliwy z oliwek
* opakowanie mascarpone
* 2 łyżki kwaśnej śmietany
* sól, pieprz i ulubione zioła o smaku




Przygotowanie :
Kurczaka pokroić w większe kawałki, kostkę. Przyprawić, wymieszać z oliwą i odstawić na 20 minut. Usmażyć na złoty kolor. Dodawać do mięsa po łyżce mascarpone, podgrzewać i mieszać aż się połączy z kurczakiem i powstanie kremowy sos. Dodać śmietanę, zagotować. Makaron ugotować al dente. Wyłożyć na talerze. Polać sosem, posypać świeżo mielonym czarnym pieprzem. Podawać ciepłe.


11 komentarzy:

  1. Jeszcze takiego makaronu nie jadła, zapisuje sobie przepis :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o mniam mniam! nie możemy się oprzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta potrawa jest dowodem na to, że to co proste jest najsmaczniejsze. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mascarpone jest świetne do dań obiadowych :) pyszny obiadek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi hi, ja też myślałam, że mascarpone nadaje się tylko do deserów, koniecznie muszę zrobić taki makaron :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha! A właśnie miałam ochotę na jakieś włoskie danie.
    Dziękuję za przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger