10:00

Z serii do poczytania : Testowanie formy silikonowej Tupperware - Czekoladki miętowe

Silikonowej formy w mojej kuchni nie uświadczysz. Kiedyś kupiłam taką do tarty, ale gdzieś się zawieruszyła. Nawet nie miałam okazji nic w niej upiec. Jedynie mam kilka takich na kostki lodu czy czekoladki. Od firmy Tupperware otrzymałam do przetestowania foremkę z większymi prostokątami. Pierwsze co mi przyszło na myśl żeby w niej zrobić to domowe czekoladki z nadzieniem miętowym. A dlaczego? Bo będą duże :) A jak każdy wie czekolada i mięta pasują do siebie idealnie. 



Składniki :
* 2 tabliczki mlecznej czekolady
* 180g białych pianek marshmallow
* 200 ml kremówki 36%
* pół szklanki mleka
* 60ml syropu miętowego do drinków i deserów

Przygotowanie :
Mleko z piankami rozpuścić, wystudzić. Dodać syrop miętowy. Ubić kremówkę. Dodać masę z pianek i wymieszać delikatnie. Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej. Foremkę silikonową lekko zwilżyć zimną wodą. Wysmarować czekoladą dwie cienkie warstwy. Przelać masę z pianek. Odstawić do stężenia. Przykryć rozpuszczoną czekoladą wierzch naszych czekoladek. Odstawić do lodówki do całkowitego zastygnięcia czekolady.
Z formy silikonowej czekoladki wyskakują bez problemu. Dlatego polecam je do przygotowywania takich domowych słodkości.




Formy silikonowe Tupperware możemy używać w piekarniku do 220 stopni C, więc ciasteczka upieczemy bez problemu oraz w zimnych warunkach do -25 czyli kostki lodu zrobimy śmiało. 
Więcej informacji na temat produktów firmy Tupperware znajdziecie tutaj oraz na FB.


4 komentarze:

  1. Maaartaaaa! Podrzuć mi kilka takich czekoladek! Uwielbiam miętowo-czekoladowe łakocie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi się wpis nie dodał...lubię tę firmę :) mam trochę rzeczy od nich i jestem zadowolona, a silikon znów u mnie gości...wszędzie i stolnica i pędzle i łopatki i formy...itp:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to i ja łopatki też mam i stolnicę - matę do pieczenia

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger