10:00

Sałatka z kalafiorem

Kolejna sałatka idealna do obiadu czy grilla. Przepis na nią mam od koleżanki. To połączenie ugotowanego kalafiora z malinowym pomidorem oraz zielonym ogórkiem. Ktoś robi podobną?



Składniki :
* 5-6 różyczek ugotowanego al dente kalafiora
* pomidor malinowy
* 2 ogórki gruntowe
* 2 łyżki majonezu
* 2 łyżki jogurtu greckiego
* pęczek koperku
* sól, pieprz do smaku



Przygotowanie :
Warzywa pokroić w małą kostkę. Koperek posiekać. Majonez połączyć z jogurtem, przyprawić. Składniki sałatki wymieszać i odstawić na 20 minut do lodówki.
 

8 komentarzy:

  1. Ciekawy blog, będę zaglądać :) Zapraszam również do mnie : http://modnystyl2013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa sałatka, wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłem i przyznaje wyszła boska jest przepyszna. Dzięki za świetny przepis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja teściowa robi podobną, do tego jeszcze dodaje białą kapustę. Sałatka jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z kapustą jeszcze nie próbowałam, dzięki Kasiu za pomysł :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger