10:00

Cukiniowa zupa krem

Gosia z bloga daylicooking.pl przygotowała tą zupę ze specjalną dedykacją dla mnie. Więc i ja musiałam jej spróbować. Jest jedną z lepszych, które jadłam, uwielbiam kremy warzywne. Doprawianie zostawiam Wam, u mnie było nieco pikantnie, ale dodałam też jogurt naturalny, co troszkę zrównoważyło smak zupy.

Składniki :
* cukinia - około kg
* pół litra bulionu warzywnego
* łyżka oliwy z oliwek
* ząbek czosnku
* zioła i przyprawy do smaku
* łyżka jogurtu naturalnego

Przygotowanie :
Na rozgrzanej oliwie podsmażyć posiekany czosnek. Dodać pokrojoną cukinię, ja środek wydrążyłam, by w zupie nie było pestek. Całość przyprawić - u mnie rozmaryn, chili oraz pieprz i sól. Dolać bulion i dusić do miękkości co trwa 10 minut maksymalnie. Zupę zmiksować na gładko. Dodać jogurt naturalny. Idealnie sprawdzi się na ciepło jak i na zimno.
Dziękuje Gosia!

11 komentarzy:

  1. Ja ostatnio kminię, co mogę zrobić z ogórkowymi cukiniami. Tyyyyyyle tego! Zupka brzmi pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolor jest wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię taką zupę z cukinii:) Bardzo często ją robię choć przyznam, że nie ma tak pięknego koloru jak Twoja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zjadłabym takiego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham zupy a ta wygląda pysznie. Zapisuje przepis do zrobienia :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger