19:00

Współpraca z symbio.pl

Podejmując ważną decyzję o zdrowym odżywianiu właściwie jak z nieba spadła mi propozycja od symbio.pl i możliwości współpracy z nimi. Wiedziałam, że firma ma rewelacyjne produkty, w 100% organiczne, zdrowe i pyszne! Z czasem pojawią się troszkę inne przepisy na blogu z racji mojej diety, jednak nie martwcie się - nie będą to tylko liście sałaty! Będzie mnóstwo propozycji dla wszystkich, którzy chcą jeść zdrowo, dietetycznie i smacznie.
Wracając do samej firmy symbio.pl to sklep w którym znajdziecie mnóstwo produktów naturalnych, organicznych czyli wszystko co zdrowe, smaczne i nie przetworzone. Dobry jakościowo skład to podstawa zdrowej diety. Dobre produkty to te które nie zawierają konserwantów i innych szkodliwych dodatków.
Receptura Symbio jest prosta: natura ofiarowała człowiekowi wszystko to, co najlepsze. Czerpiąc z niej, otrzymujemy zdrowie i witalność – bezpośrednio ze źródeł.

Produkty, które wybrałam sobie do przetestowania w mojej kuchni to :
* koncentrat pomidorowy eko
* cukier trzcinowy eko
* fasola biała eko
* mąka owsiana razowa eko
* mąka pszenna typ 2000 eko
* makaron żytni razowy wstążka eko
* płatki 5 zbóż eko
* sok pomidorowy eko
* konfitura truskawkowa bez cukru eko
* mix owocowy eko
* orzechy nerkowca eko
* sok z granatu eko
* sól morska gruboziarnista 
* pestki dyni eko
* makaron pszenny razowy świderki eko 
Cieszy mnie fakt, że mogłam sama przygotować listę produktów, nikt mi nic nie narzucał a i nie miałam problemu z zaakceptowaniem wybranych produktów. 
Na blogu pojawią się co jakiś czas i recenzje i przepisy z wykorzystaniem tej listy.
Mam nadzieję, że Was troszkę zainteresuje tym tematem zdrowej diety.
Zapraszam na stronę firmy oraz do polubienia FB - będziecie na bieżąco informowani o nowościach w sklepie.
Dodam też, że produkty znajdziecie w sklepach stacjonarnych np w AUCHAN, TESCO, INTERMARCHE oraz STOKROTKA sieci sklepów SPOŁEM a także w sieciach sklepów delikatesowych takich jak: ALMA, DELIMA, K&M, BOMI oraz w szeregu dobrych sklepów specjalistycznych jak SMAK NATURY, Organic Farma Zdrowia i wielu innych. 

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. makarony mają świetne :) dzisiaj jadłam na obiad :)

      Usuń
  2. w takim razie czekam z niecierpliwością na pyszne dania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ich produkty. Kupuje w marketach :-) często korzystam z mąki do pieczenia chleba :-) i makaron też jadłam kilka razy. Pyszne i zdrowe produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :) jestem fanką takich produktów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fakt, te produkty idealnie pokazują, że zdrowe odżywianie to nie tylko liście sałaty, jak jeszcze wiele osób myśli. gratuluję tak smacznej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger