18:00

Tydzień w moim telefonie XXXXI

Ten tydzień był wspaniały. Poza tym, że dieta działa i na prawdę widzę efekty to jeszcze unormowała się moja sytuacja zawodowa. Jutro wybieram się już na badania i do pracy! Ależ się cieszę. Praca na etat spowoduje to, że mniej mnie będzie na blogu. Niestety coś za coś. Póki co mam kilka wpisów już zaplanowanych, później będzie różnie, ale mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Jutro będę świętowała ROK BLOGOWANIA. Jeszcze dzisiaj do północy czekam na Wasze zgłoszenia konkursowe
Przechodząc do zdjęć, kończę ten tydzień w świetnym nastroju i z super perspektywą na kolejny :

* owsianka kolejne starcie 
* nagroda w konkursie 
* kolejne piękne materiały
#darylosu
* pyszna współpraca z symbio.pl
* owsianka podejście kolejne 
* okna są, ale reszta w stanie opłakanym - oby jeszcze w tym roku się z tym uporać

Dziękuje, że jesteście ze mną!

2 komentarze:

  1. Gratuluję tych wszystkich sukcesów i tego, że obchodzisz pierwszy roczek :)) Cieszę się razem z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger