10:00

Fasolka szparagowa z bułką tartą

Jest ktoś kto nie lubi fasolki szparagowej ? Chyba nie! U mnie króluje co lato pod każdą postacią, ale najbardziej smakuje mi ciepła prosto z wody. Jednak domownicy uwielbiają tą z bułka tartą i ta chyba jest najbardziej znana. Polecam!



Składniki :

* pół kg fasolki szparagowej
* 3 łyżki masła
* łyżka bułki tartej
* sól

Przygotowanie :
Fasolkę obgotować w osolonej wodzie, odcedzić. Masło rozpuścić, dodać bułkę tartą, przesmażyć. Dodać fasolkę, wymieszać. Podawać na ciepło.

13 komentarzy:

  1. mmmmm jedno ze sztandarowych dań mojej kuchni o tej porze roku :) najlepsze z najlepszych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam fasolkę szparagową! Staram się ją jak najczęściej jadać i o dziwo nie obrzydła mi jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że już można jeść fasolkę, bo bardzo ją lubię, właśnie taka prostą, z masłem i bułeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna jest :-) ja lubię ją jeszcze z pomidorkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile czasu się gotuje fasolkę?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger