08:00

Lekka sałatka z twarogiem i olejem z pestek dyni

Jak już pewnie wiecie, wprowadziłam kilka zmian w moim odżywaniu. Właściwie nie kilka a zmieniłam prawie wszystko. Teraz jadam mnóstwo warzyw pod postacią sałatek, dobrych makaronów i pije dużo wody. Mam nadzieję, że moje wysiłki nie pójdą na marne. Dzielę się i z Wami moimi dietetycznymi pomysłami. Może kogoś zainspiruję i też zechce przejść na lepszą i zdrowsza stronę życia. Mój pomysł na śniadanie, bądź lekką kolacje to pyszna sałatka z dodatkiem twarogu i zdrowego oleju z pestek dyni.




Olej z pestek Dyni, LABORATORIUM BIOOIL® charakteryzuje się ciemnozielono-brązową barwą, charakterystycznym mocnym orzechowym aromatem i smakiem. Jest źródłem wielu NNKT (Niezbędne Nienasycone KWasy Tłuszczowe). Bogaty jest również w liczne witaminy A, D, E, K oraz mikroelementy. Dzięki zawartym w oleju z pestek dyni fitosterolom, olej tłoczony tradycyjnie z pestek dyni jest znakomitym środkiem wspomagającym walkę z tak trudnym schorzeniem jak przerost prostaty.
Także przemycajcie ten świetny olej w sałatkach dla Waszych Mężczyzn. 
Składniki :
* mix sałat
* 3 ogórki gruntowe
* pół pęczka rzodkiewek 
* kilka małych pomidorków
* 1/4 kostki chudego twarogu
* 2 łyżeczki oleju z pestek dyni
* łyżka nasion słonecznika
* świeże zioła
* sól, pieprz do smaku

Przygotowanie :
Wszystkie składniki sałatki pokroić, wymieszać, wyłożyć na talerz. Ułożyć pokruszone kawałki twarogu. Przyprawić, polać olejem i posypać słonecznikiem. Podawać z ciemnym pieczywem.
http://www.zdrowy-olej.pl/

26 komentarzy:

  1. przyjemna, lekka, letnia sałąteczka:) jestem na tak!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę twaróg i warzywa - jestem kupiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świętna, zdrowa sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak niewiele potrzeba, aby wyczarować taką pyszną sałatkę :) strasznie mi się podoba ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzisiaj wybieramy się na rynek po świeże warzywa, także na sałatkę będą jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jeden z moich ulubionych olei. Trzymam kciuki za zmianę nawyków żywieniowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam tą sałatkę sobie do pracy, ale ze zwykłym olejem, pyszna wyszła :-) polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zdrowo i pysznie :) Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka fajna ta sałatka, pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdrowo, pożywnie, idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger