06:00

Ciasto marchewkowe na ROK BLOGA!

Ja dzisiaj świętuję rok mojego blogowania. Był czas lepszy i gorszy. A zaczęłam od przepisu na biszkopt od mojej mamy i piekę go po dziś dzień - jest najlepszy! 
Z tej okazji częstuję Was nie tortem a ciastem marchewkowym, moim ulubionym, choć nie dietetycznym :)



Składniki :
* szklanka startej na tarce o grubych oczkach marchewki
* szklanka pokrojonego w kostkę ananasa 
* pół szklanki posiekanych dowolnych orzechów
* 3 jajka
* 1/3 szklanki oleju rzepakowego 
* łyżka cynamonu 
* szklanka mąki pszennej 
* pół szklanki brązowego cukru
* łyżeczka sody oczyszczonej
* pół łyżeczki proszku do pieczenia
* szczypta soli


Przygotowanie :
Dokładnie wymieszać suche składniki w jednej misce. Dokładnie połączyć mokre składniki w drugiej. Całość przelać do suchych składników i dobrze wymieszać drewnianą łyżką. Przelać do formy, piec 40 minut 1 80 stopniach. Polać lukrem lub rozpuszczoną czekoladą.

I najważniejsze! Wyniki konkursu!
Nagroda wędruje do Moniki!
Dodatkowa niespodzianka wędruje do Emila!
Adresy poproszę na maila.
Gratulacje!

22 komentarze:

  1. ubóstwiam ciacho marchewkowe :) ja niedługo mam swój drugi roczek. Gratuluję! i życzę kolejnych lat blogowych i wiele wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze na dalsze lata blogowania:)
    A ciasto marchewkowe, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i życzę kolejnych udanych kulinarnie lat :)) a ciastem się częstuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marchewkowe to również jedno z moich ulubionych :) może nie do końca dietetyczne, ale za to zdrowe, bo z marchewką :D
    Gratuluję roku i życzę kolejnych, równie (a może i nawet bardziej ;) ) owocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne.;) Robiłam, ale mi jakieś wyższe wyrosło.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje 1-go roku blogowania :D Ciasto wygląda słodko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat Marto, wszystkiego najlepszego! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Marto :-) gratuluję wspaniałego i pysznego bloga i życzę samych sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję coś, że muszę je "przetestować" na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie podane, gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzymy kolejnych pysznych lat i takich świetnych pomysłów :) Piękny roczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooj, kradnę przepis. Pochwalę się później, co mi wyszło. Gratuluję zwycięzcom! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger