08:00

Szaszłyki idealne na grilla

Ja je uwielbiam, bo można nadziać na patyczki wszystko co lubimy. U mnie jest to przeważnie kurczak i warzywa, ale szynka wieprzowa, boczek i inne przysmaki będą świetnie smakowały. Można sobie poszaleć.
Do moich szaszłyków użyłam podlaskiej przyprawy do szaszłyków, która otrzymałam do przetestowania od sklepu przyjemnegotowanie.pl



Skład tej przyprawy :
* cząber
* kminek
* pieprz czarny
* jałowiec 
* czosnek
* rozmaryn
* papryka 
* owoc berberysu 
* mięta
* kuklik
* warzywa 


Skład dla mnie dobry, bez chemii i glutaminianu. Dodatek i zapach mięty mnie pozytywnie zaskoczył.



Składniki :
* filet z kurczaka 
* cukinia 
* pieczarki
* cebula czerwona 
* cebula żółta
* papryka czerwona 
* 2 łyżki przyprawy do szaszłyków 
* 3 łyżki oliwy z oliwek


Przygotowanie :
Kurczaka pokroić w większą kostkę, przyprawić, dodać oliwę i odstawić na godzinę. Warzywa pokroić na mniej więcej równe kawałki. Patyczki do szaszłyków namoczyć i na przemian nadziewać wszystkie składniki.  Piec na grillu, najlepiej na aluminiowych tackach bądź folii aż do miękkości mięsa. Podawać z sosem tzatziki.

11 komentarzy:

  1. no popatrz, a ja mam od dłuższego czasu taaaaaką ochotę na szaszłyka z grilla:D pychota!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam szaszłyki bo każdy może dodać swoje ulubione składniki!
    Twoje wyglądają mega smakowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychotka.Te przyprawy są super nie mają dziwnych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam kiedyś jeszcze do karkówki z tej firmy i byłam bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. Pyszne, uwielbiam szaszłyki :) Majówka to dobry czas na to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jutro planujemy grilla i chcemy zrobić te szaszłyki bo wyglądają pycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dzisiaj kolejna partia się zrobiła :) tylko z inną przyprawą

      Usuń
  6. ehh.... a ja zobowiązałam sie do takiego obiadu dzisiaj. czas kombinować i wyruszyć na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger