12:00

Razowe spaghetti z łososiem i pomidorkami koktajlowymi

Zostajemy w klimacie zdrowego makaronu i pysznych dodatków. Tym razem makaron razowy, słodkie pomidorki koktajlowe, łosoś i czarne oliwki, które uwielbiamy. 
Zapraszam na obiad!


Składniki :
* 2 porcje makaronu razowego spaghetti  
* 150 g łososia wędzonego 
* garść pomidorków koktajlowych
* garść czarnych oliwek 
* łyżka oliwy z oliwek 
* ząbek czosnku 
* 2 łyżki oleju z pestek dyni
* sól, świeżo mielony czarny pieprz 


Przygotowanie :
Makaron ugotować al dente w osolonej wodzie. Podzielić na dwie porcje, do każdej dodać po łyżce oleju z pestek dyni. Na oliwę wrzucić pomidorki i posiekany ząbek czosnku, przesmażyć i dodać rozdrobnionego łososia. Całość wymieszać. Dodać oliwki. Wyłożyć ma makaron. Przyprawić świeżo mielonym czarnym pieprzem. Podawać na ciepło.


Zapraszam Was do sklepu ze zdrowymi olejami
oraz FB sklepu

14 komentarzy:

  1. Jak smakowicie:-)) Też dzisiaj będę robić na obaid makaron z łososiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega apetyczny makaron :) bardzo lubie takie dania z lososiem,
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie pyszności:) chętnie zjemy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to smakowicie się prezentuje.... :)) Uwielbiam spaghetti.... a razowe szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda i pewnie jeszcze lepiej smakuje :D Widzę, że ktoś jest spostrzegawczy :D Tak, tak lubię Pepco - można znaleźć tam wiele przydatnych gadżetów kuchennych :D Wiem, że nie tylko ja go lubię a szczególnie najnowsze kubki w różyczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też często zaglądam do Pepco :) ale u mnie jest małe i kubeczków niestety było parę sztuk a ja chcę całą szóstkę :)

      Usuń
  6. Mówiąc szczerze u mnie też jest małe Pepco :D ale kubeczków z każdego koloru było po 6 :D hehe też byłam w szoku, że taki wybór. Musiałam trafić na dostawę towaru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie te seledynowe jedynie interesują :) u mnie zostały dwa akurat :)

      Usuń
  7. bardzo ciekawy pomysł na obiad :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger