10:00

Kawa cynamonowa z toffi

Kawa i toffi to połączenie przepyszne a kawa, toffi i cynamon to dopiero połączenie genialne. Jest idealna na późne popołudnie, delikatna z lekką nutą słodyczy. Musicie spróbować tego połączenia koniecznie! 




Składniki :
* 2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
* pół szklanki mleka
* łyżka masy krówkowej
* szczypta cynamonu




Przygotowanie :
Kawę zaparzyć w połowie szklanki wrzątku. Mleko podgrzać. Do szklanki z kawą dodać toffi, wymieszać, uzupełnić mlekiem i oprószyć kawę cynamonem. Można dodać cukru trzcinowego, choć z masą krówkową kawa jest słodka.

16 komentarzy:

  1. nie przepadam za kawą ,ale jestem ciekawa jak smakuje z cynamonem :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś pęknąć, ale kawy nie wypiję- nie znoszę, nienawidzę, sam zapach jak komuś mam ją zrobić mnie odrzuca. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię, ale taka więcej mleka jak kawy i tylko rozpuszczalną :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za cynamonem, ale resztę wypiłabym ze smakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, muszę kupić masę krówkową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię mleko skondensowane słodkie łyżeczką podjadać.:P

    Nominowałam Cię do zabawy, więcej na moim blogu;) Jeśli masz ochotę to zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz mnie tak kusic? Teraz mam ochotę na taką kawkę:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger