10:00

Domowy ekstrakt waniliowy

Mój zrobiłam na początku grudnia i pewnie jeszcze z miesiąc musi postać by nabrał waniliowej mocy, ale już wiem, że jest niezbędny w kuchni. Dlatego nie zastanawiajcie się i zróbcie swój domowy ekstrakt waniliowy. 
 
 
Składniki :
  • * 200ml czystej wódki
  • * 3 laski wanilii 
 
 
Przygotowanie :
Wanilię rozetnij na pół. Ja swoje ziarenka wyciągnęłam ale można włożyć tylko przekrojoną wanilię do alkoholu. Odstawić na minimum miesiąc by powstał mocy ekstrakt koloru herbaty.

7 komentarzy:

  1. Marto wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :)
    Taki ekstrakt jest cudowny do ciasta, sama rozkosz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba muszę się wybrać po wanilię , no i wódkę :) zrobię na pewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ekstrakt na prawde warto zrobic ;)
      Mój ekstrakt mimo, że go używam w magiczny sposób nie znika ;)

      Usuń
    2. :) można go uzupełniać wódką :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger