18:00

Czwartki z Yankee Candle A CHILD'S WISH / SOFT BLANKET

Kolejny tydzień i kolejny zapach Yankee Candle dla Was. W tym tygodniu zdecydowałam się na dwa woski.
Tym razem A Child's Wish czyli Dziecięce Marzenie, który znajdziecie tutaj.
 Wosk z serii Housewarmer łączący w sobie zapach polnych kwiatów. Dla mnie to niestety zapach żaden. Nie czuję go wcale, choć wrzuciłam cały wosk na raz do kominka. Tak mi się podobał zapakowany jeszcze w folię. Nazwa piękna , ale bez zapachu. Może na początku wyczuwalny był pudrowo - cytrynowy aromat, ale dla mnie odpada. Może na wiosnę do niego wrócę, teraz wolę jednak intensywne i korzenne zapachy.



Drugim zapachem będzie Soft Blanket czyli sławny miś.  Znajdziecie go tutaj
Kołysanka świeżych owoców cytrusowych z dodatkiem przytulnej wanilii i ciepłego bursztynu. Zapach słodkich snów. 
Lubię zapalić go późnym wieczorem by się wyciszyć. Jest delikatny , nie drażni. Nie będzie moim ulubieńcem, ale wosk zawsze będę miała. Właśnie po to by móc otulić się tym kocykiem.


 

5 komentarzy:

  1. Miałam ten zielony wosk i przyznaję, był taki sobie. Misia nie miałam jeszcze okazji wąchać, ale ciężko na niego trafić...

    OdpowiedzUsuń
  2. A miś jest zdecydowanie moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te świeczki! obecnie pali się cynamonowa, tak na osłodę pogody ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger