13:37

Małe kanapeczki z pastą łososiową - mój pomysł na wieczór Halloween


Mamy już ostatni dzień października. Ale zanim zrobimy podsumowanie tego miesiąca , chciałabym pokazać Wam mój pomysł na wieczór Halloween. Będą to małe przekąski w formie kanapeczek z pastą jajeczno-łososiową.
 
 
 Składniki :
  • * ulubiony chleb tostowy
  • * salami w plasterkach 
  • * 2 jajka
  • * łosoś wędzony na zimno w plasterkach 
  • * majonez
  • * sól , pieprz
  • * szczypiorek
  • * oliwki
  • * wykałaczki 
 


Przygotowanie :
Jajka pokroić w małą kostkę. Łososia porwać na mniejsze kawałki , posiekać. Wymieszać razem z majonezem. Dodać szczypiorek oraz przyprawy do smaku. Pastę najlepiej odstawić na kilka godzin żeby smaki się połączyły. Od chleba odkroić skórkę. Posmarować pastą , ułożyć salami. Pokroić na 4 części.  każdą kanapeczkę wpić wykałaczkę z oliwką.

 



3 komentarze:

  1. cudowne
    ja z kolei Marto nie mam cierpliwości do stania w kuchni, bolą mnie plecy ;-), może jakaś transakcja wiązana ..., pozdrawiam serdecznie Ella

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger