18:00

Czwartki z Yankee Candle SALTED CARAMEL

W dzisiejszym Yankee Candle zapach kojarzący mi się z jesienią czyli : SALTED CARAMEL.
Wosk Salted Caramel znajdziecie tutaj





Bardzo intensywny zapach tego wosk na początku mnie zniechęcił i do kominka trafił dopiero gdy aura za oknem się pogorszyła - padało i było szaro. Wtedy ten wosk został przeze mnie doceniony. I teraz już wiem , że trafia na listę moich ulubieńców obok PINK SANDS oraz HOME SWEET HOME. Lubię takie jesienne zapachy. I to prawda, że pachnie jak coś słodkiego i słonego zarazem. Coś jak brązowy cukier i gruboziarnista sól morska. Przynajmniej dla mnie.
Producent określa go jako :
Zaspokój swoje zachcianki słodkimi smakołykami z warstwą przypalonego cukru , soli morskiej i waniliowego karmelu. Delektuj się powoli przy płomieniu świecy. Ten zapach doskonale oddaje aromat słodko-słonego karmelu - złocisty i maślany.

W sklepie goodies.pl znajdziecie woski Yankee Candle.

 

2 komentarze:

  1. Trochę się go boję, bo dużo osób mówi, że pachnie rosołem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie rosołem nie pachnie :) spróbuj - wosk to tylko 6zł i sama będziesz wiedziała czy rosół czy nie :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger