17:21

Banoffee pie


Super słodki deser. Bez pieczenia. Połączenie karmelu i bananów na spodzie krucho - maślanym. Na wierzchu bita śmietana wraz z mleczną czekoladą. Pyszności ! Polecam łasuchom ! 
 
 
Składniki :
  • * opakowanie dowolnych herbatników
  • * kostka masła
  • * puszka kajmaku
  • * banany
  • * pół litra kremówki
  • * fix do śmietany bądź rozpuszczona żelatyna
  • * mleczna czekolada 
 
 
Przygotowanie :
Herbatniki pokruszyć i połączyć z płynnym masłem. Wyłożyć spód formy. Na ciasteczka rozłożyć kajmak. Po podgrzaniu masa krówkową lepiej się rozsmaruje na herbatnikach. Na masę układamy plasterki banana. Ubijamy kremówkę z fixem bądź rozpuszczoną żelatyną. Wykładamy śmietanę na banany i wszystko posypujemy startą czekoladą. Odstawiam na noc do lodówki.

14 komentarzy:

  1. Banany + karmel to przecież połączenie najlepsze z najlepszych. A jak proste do zrobienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego jeszcze kremówka :) pyszności :) obie szybko wyszły i nawet nie spróbowałam :)

      Usuń
  2. Cały czas się czaję na to ciasto, żeby je zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tu sie nie dać skusić :) muszę zrobić

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoj joj, brzmi cudnie, ale cukru tam jest kilka razy za dużo jak na moją "figurę":P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam :) mały kawałeczek nie zaszkodzi :) ja niestety nie zjadłam ani kawałka :)

      Usuń
  5. sam pomysł przyprawia mnie o skurcze żołądka, banany + toffee = mniaaam!

    OdpowiedzUsuń
  6. moja siostra oszalałaby ze szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się pysznie :)
    moje ciasto z karmelem już się chłodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja piekłam dzisiaj ciacho z przepisu od mamy :) jak będzie dobre to wrzucę na bloga ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger