23:03

Anielskie Przysmaki - recenzja

Późny wieczór już mamy. W kominku Yankee Candle czyli wosk sweet strawberry. Cisza i spokój a wtedy zawsze lubię coś napisać. Będzie trochę reklamy ale i moje podziękowania. Do zamówienia czegokolwiek zbierałam się od sierpnia. Jakoś nie złożyło się i dopiero gdy sama wymyśliłam sobie promocję to skorzystałam. Dziękuję Moniko że bierzecie pod uwagę prośby swoich blogerów. Dzięki temu zamówiłam 2 cudne słoiczki a do tego wybrałam sobie gratis i jeszcze dostałam ekstra prezent. Cóż ! Taka promocja to już na prawdę przegięcie.
Firmy Anielskie Przysmaki pewnie nie muszę przedstawiać , bo znana jest wśród nas , ale powiem troszkę bo może czyta to ktoś kto jeszcze nie słyszał o tych wszystkich pysznościach.

Firma nasza proponuje Państwu podróże po pysznych smakach.
Chcielibyśmy abyście poczuli się jak w Niebie. Proponujemy Państwu produkty zdrowe,naturalne bez konserwantów oraz nietypowe. Stawiamy na tradycję  smaki jak u mamy.

W naszym sklepie będziecie mogli znaleźć produkty zdrowe jak we własnej domowej spiżarni. Będziemy Państwu przedstawiać różne produkty o ciekawej recepturze.

Mamy nadzieje że będziecie do nas wracać.
Tyle dowiemy się ze strony i tak zaprasza nas do siebie Monika i Sławek ! 
A co kryło moje zamówienie ? Same pyszności. Wybrałam mus jagodowy oraz czekolę orzechową a na gratis wybrałam czekolę białą. Od Moniki dostałam coś co także jest z czekoladą. I pachnie obłędnie. Masło do ciała z czekoladą i olejkiem kokosowym.

Jest to cudowne  połączenie czekolady i orzechów.Czekolada to bogactwo magnezu,potasu,fosforu,cynku oraz witamin A,K,B1 oraz kwasu foliowego tak potrzebnego kobietom w ciąży.Nadaje się do naleśników,tostów i wielu innych inspiracji kulinarnych.Same naturalne składniki.


Owoc jagody zawiera kwasy bursztynowe i cytrynowe, jabłkowy posiada witaminy  C i B1 oraz karotenoidy.Zawiera duże ilości antocyjanów które powodują poprawę   układu krążenia oraz chroni organizm przed atakiem drobnoustrojów.Można ją dodawać do sera białego,naleśników oraz dodawać do ciast.


Smakołyk ten to produkt z białej czekolady.Produkt z prawdziwej czekolady.Niesamowity smak do naleśników,tostów podjadania ze słoiczka,ciast.
Nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała tych pyszności więc od razu paluchem musiałam posmakować.

Numerem jeden jest dla mnie czekola orzechowa i na pewno po nią jeszcze wrócę. Białą dam dla siostry - niech popróbuje. Mus zostanie do placuszków i naleśników. 



Może mama coś by chciała to zrobimy kolejne zamówienie. Na pewno Wy też zajrzyjcie do tego sklepu i spróbujcie tych wspaniałości.
A dzisiaj na drugie śniadanie zjadłam muesli z orzechami i obiema czekolami. Niebo w gębie !


4 komentarze:

  1. szczerze mówiąc, nie znałam tych pyszności, ale wyglądają super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś nie musiałaś:)ale dziękuję.Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie musiałam , ale chciałam :)
      jak coś godne polecenia to po co ukrywać :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger