13:22

V AKCJA piekarnie w twoim mieście

Piąta już piekarnia w akcji. Dzisiaj jedna z żagańskich piekarni ciastkarni czyli Ptyś. Piekarnia ta posiada swoją stronę internetową na którą bardzo serdecznie zapraszam Ptyś Żagań . Z tego co wiem to pieczywo z tej piekarni dostępne jest w żarskim Tesco , pamiętam że chleb z sezamem jest bardzo smaczny. Ja w tym tygodniu kupiłam zwykły chleb niekrojony oraz na spróbowanie dwie drożdżowe bułki - jedna z serem i jedna z makiem. Cena chleba 2,30zł a bułek 1,60zł więc standardowe ceny jak za pieczywo u nas. Swoje zakupy poczyniłam przy ulicy Żagańskiej ale z tego co widzę na stronie internetowej to piekarnia ma swoje punkty sprzedaży także przy ulicy Sportowej oraz Rybackiej w Żaganiu i jeden sklep w Gozdnicy. Można kupić także ciastka , ciastka na wagę oraz przeróżne torty okolicznościowe. Mnie jednak najbardziej interesuje pieczywo. Widziałam że jest w sklepie mnóstwo różnych chlebków oraz przeróżne bułki i rogale. Ta piekarnia będzie jedną z moich ulubionych.


Chleb bardzo smaczny. Widać po rozkrojeniu że dobrze wyrobiony bo się nie kruszy jak te z marketów. Nie znam niestety składu , ale mam nadzieję że jest dobry.


Bułeczki drożdżowe były miękkie , co świadczy o tym że świeże , miały bardzo dużo nadzienia. Były przepyszne !
Zapraszam już za tydzień na kolejny wpis w tej akcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger