11:11

Fish burger - kolejny fast food

Bułka i ryba ? Czy to smaczne rozwiązanie ? Dzisiaj kolejny pomysł na domowy fast food w wersji rybnej. Składniki dostępne w każdej lodówce. Ja wykorzystałam akurat smażone filety z mintaja w panierce. Do tego lekka sałatka i sosy. Dobra ciepła ciabatta. Polecam spróbować takiego domowego Fish Burgera .
 
 
Składniki :
  • * ciabatta bądź inna bułka
  • * 2-3 kawałki smażonego mintaja w panierce z bułki tartej 
  • * kapusta pekińska
  • * pomidor
  • * cebula
  • * ogórki kiszone bądź konserwowe 
  • * ulubiony sos bądź ketchup
 
 
Przygotowanie :
Bułkę podgrzać , polać sosem - u mnie majonez wymieszany z jogurtem naturalnym i ketchupem. Kroimy cienko kapustę , dodajemy pomidora pokrojonego w kostkę oraz ogórki i cebulę. Taką sałatkę układamy na bułce z sosem. Dodajemy rybę. Można polać sosem. Ja już nie dawałam więcej sosu. Przykrywam bułką.
Pyszna kanapka na ciepło. Ja miałam ciabattę i akurat wykorzystałam , ale nadają się także inne bułeczki.
 
Przypominam , że jeszcze przez cały dzisiejszy dzień trwa CIASTECZKOWE ROZDANIE. Gdyby ktoś miał ochotę dodać swój przepis do akcji to bardzo serdecznie zapraszam !

3 komentarze:

  1. ooo może być to dobre rozwiązanie dla mojej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zwolenniczką domowego fastfood-u, dużo zdrowsze i wiemy co w nim jest, a czasem człowiek przecież ma nieodpartą ochotę na fastfood :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger