19:16

Jagodzianki


Dzisiaj dzień pieczenia u mnie . Zaczęłam rano od bułeczek drożdżowych z malinami i jagodami . Nie mam określonego przepisu . Robię ciasto drożdżowe bardziej na oko , ale podstawą zawsze jest kostka drożdży , 2 całe jajka i żółtko. Dzisiaj nie dodawałam za dużo mleka i ciasto wyszło bardzo mięciutkie . Idealne drożdżówki do kawy czy herbaty . I nikt mnie nie przekona , że kupne jest lepsze.
 
 
 
Drugim wypiekiem był biszkopt z mojego przepisu z kremówką , jagodami i galaretką.
Część zostaje w domu a część zabieram na jutrzejszą imprezę z koleżankami.
 
I wracając do tematu małego rozdania na moim blogu - zapraszam jutro po szczegóły.

10 komentarzy:

  1. Oj jak ja uwielbiam takie bułeczki. Juz dawno takich nie jadłam, muszę koniecznie spróbować. Dzieki za wizyte u siebie, ale i zapraszam na drugiego bloga o tematyce kosmetycznej, teraz tam jest konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny.
    Ale mi smaka narobiłaś tymi drożdżówkami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz koniecznie zrobić ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. ulala jakie pyszności u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszne, domowe Dziękuję za udział w Jagodowo Nam 5

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger