21:34

Mój deser ... w szklance ...


Bardzo lubię deser podawane w ten sposób , najlepiej w wysokich szklankach żeby pięknie było widać oddzielone poszczególne warstwy . 
Dzisiaj wybrałam mniej słodki wariant - nie zawsze mam ochotę na coś bardzo słodkiego - dlatego żadnego cukru nie użyłam .
A dzisiejsze warstwy to mieszanka muesli , wiórki kokosowe , oraz zmiksowane maliny z bananem i łyżką jogurtu naturalnego . Do tego suszona żurawina . Uwielbiam ! Można oczywiście modyfikować przepis . Użyć ciasteczek , kremówki i czego tylko chcecie . Polecam .

10 komentarzy:

  1. Pysznie wygląda, uwielbiam takie desery :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię takie deserki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają pięknie dla oka i smakują rewelacyjnie :)

      Usuń
  3. Moje klimaty:). Już dorzucam do listy do przetestowania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można miksować co się chce :) takie przekładane szklaneczki są super :)

      Usuń
  4. Mniaaaaaam :) Uwielbiam !

    Pozdrawiam ciepło,


    http://mojapasjasmaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger