10:35

ZAKOŃCZONE !!! Rozdanie na blogu 14 - 21 lipca ZAKOŃCZONE !!!

Witam serdecznie w niedzielne przedpołudnie . Tak jak już obiecałam organizuję dzisiaj małe rozdanie na moim blogu . Nie są to jakieś super nagrody - bloga prowadzę od dobrych dwóch tygodni dopiero , ale chciałam się z Wami czymś podzielić . 
Rozdanie będzie trwało od dzisiaj czyli 14 lipca do następnej niedzieli czyli 21 lipca . Przez cały tydzień można się zgłaszać zostawiając komentarz pod tym postem . Jedna osoba - jeden komentarz.
Ogólne zasady :
1) być obserwatorem mojego bloga 
2) zostawić komentarz pod tym postem 
3) napisać jakie przyprawy używa się najczęściej w Twojej kuchni 
4) dobrze by było żeby każda osoba biorąca udział w rozdaniu była pełnoletnia , osoby niepełnoletnie powinny mieć zgodę rodziców  
5) wysłać zgłoszenie na mojego maila marta25urb@wp.pl w temacie wiadomości wpisując BIORĘ UDZIAŁ W ROZDANIU a w treści wpisując swoje imię , nazwisko , miasto i link do bloga który prowadzisz
Wyniki rozdania ogłoszę 28 lipca .
Wybiorę 3 osoby do których wyślę przesyłkę w dniach 29 lipca - 5 sierpnia .
Nagrody są kupione za moje własne pieniądze - proszę się nie sugerować zdjęciami - wybrałam swoje ulubione przyprawy , które goszczą w mojej kuchni.

 
Zapraszam do zabawy ! ! ! 

10 komentarzy:

  1. A czemu nie, dołączę się do zabawy :)
    W mojej kuchni króluje przyprawa GYROS !
    Stosuje się ją do wszystkiego. Dosłownie. Dodaję ją do pyz, kanapek, kotlecików, ziemniaków, spaghetti, a nawet placków otrębowych. :)
    Innymi przyprawami, już nie o statusie królewskim, a może książęcym, są czosnek granulowany, przyprawa do ziemniaków, złocista przyprawa do kurczaka oraz sos sałatkowy czosnkowy (tak, używam również do wszystkiego, nie tylko do sałatek :P )

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział. Mam dwie ulubione przyprawy, które dodaję do każdej nie słodkiej potrawy,jest to czosnek granulowany i sól ziołowa. Sól ziołowa własnej roboty a czosnek jak to czosnek - te dwie przyprawy muszą być zawsze w mojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie dołączę do zabawy :)
    W kuchni najczęściej używam cynamonu, chilli ;)
    Do dań słodkich, jak i wytrawnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością wezmę udział w tym rozdaniu. Ale na początek chciałabym cię przywitac ponieważ dołączyłaś do grona bloga kulinarnego :)Miło mi cię poznac i dziękuję za zaproszenie na twoją stronę :)
    Hmm... w mojej kuchni najczęściej używam ostrych przypraw takich jak chilli,osta papryka a najczęsciej to chilli pieprz cayenne, którego używam niemal do wszystkiego, gości u mnie obowiązkowo również pieprz czarny mielony, sól oraz maggi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w blogowym świecie :)

    Moje ulubione przyprawy to: chili cayenne, papryka słodka i ostra, bazylia, pieprz ziołowy, czosnek granulowany. W każdej przygotowywanej przeze mnie potrawie musi się pojawić, chociaż jedna z tych przypraw. Jeśli chodzi o wypieki to najczęściej używam cynamonu, uwielbiam go i pasuje do tak wielu potraw :)

    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w pisaniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie wezme udział w zabawie

    Ulubiona przyprawa to z pewnością słodka papryka która idzie do każdego mięsa uwielbiam też zioła bazylia, majeranek, lubczyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie :)Bardzo często wybieram właśnie firmę Prymat bo jest niedroga a przyprawy są rewelacyjne.Moje ulubione to ; czosnek,papryka,przyprawa do kurczaka po myśliwsku,grill pikantny i można by jeszcze wymieniać i wymieniać ...

    OdpowiedzUsuń
  8. A niech tam, dołączam do zabawy:) Przyprawy, których zawsze używam to: czosnek granulowany, koperek, pietruszka i majeranek i wiele innych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję pani Marcie za piękny prezent :)
    www.facebook.com/KulinarneFantazjeMarioli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo :) cała przyjemność po mojej stronie !

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger