22:49

Sałatka ala grecka

Dzisiaj jeszcze jeden wpis. Nie będzie mnie do niedzieli. Troszkę po odpoczywam z siostrą i siostrzeńcem. Na pewno odwiedzę brata i Jego rodzinkę. Taki krótki dwu dniowy wypad do miasta.
I oczywiście zapraszam w niedzielę na post z wynikami rozdania.
Moja grecka sałatka wygląda tak :
Składniki :
  • * pół sałaty lodowej
  • * pół kostki sera typu feta
  • * pomidor
  • * ogórek zielony
  • * cebula
  • * pół słoiczka czarnych oliwek
Wszystko kroję i mieszam w misce. Wykładam na talerz. Polewam sosem. Tutaj użyłam gotowego,bo sałatka była na szybką kolację. Do tego pieczywo.

4 komentarze:

  1. Mi najbardziej smakuje z już czerstwym pieczywem delikatnie nasączonym czosnkiem (troszkę oliwy z oliwek, czosnek granulowany i czosnek normalny:) ale nigdy nie dodawałam do tej sałatki ogórka. Spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogórek daje takie coś do chrupania :) dawałam jeszcze kiedyś paprykę czerwoną :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie sałatki :) Będę musiała koniecznie ją zrobić :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger