08:00

Słodkie rozdanie - Cukiernia Lidla - przepisy Pawła Małeckiego

Z okazji zbliżających się Świąt, moich minionych urodzin i oczywiście z okazji wiosny - przygotowałam dla Was mały konkurs, a właściwie rozdanie. Będzie jak zawsze proste, ale trochę szczęścia trzeba mieć. 
Co musisz zrobić?
  1. być obserwatorem bloga - to rozdanie dla moich czytelników 
  2.  polubić FB blogowego 
  3.  zostawić komentarz pod tym postem z odpowiedzią na pytanie : Mój ulubiony deser to?

Rozdanie trwa od momentu ukazania się wpisu na blogu czyli 23.03.2015 do 07.04.2015, do końca dnia
30 komentarz pod tym postem wygrywa książkę Cukiernia Lidla Pawła Małeckiego.
Wyniki zostaną opublikowane na FB blogowym
Zapraszam do zabawy! 

14 komentarzy:

  1. Mój ulubiony deser to Eton Mess: bita śmietana z truskawkami i pokruszonymi bezami! Po prostu Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to będę pierwsza :D
    Obserwuję jako: Felicja J. i na fb lubię jako: Felicja Jarnicka
    Mój ulubiony deser (jeśli dobrze rozumuję) to tiramisu. Uwielbiam to połączenie słodkości z nutą gorzkości. Nigdy sama nie zrobiłam (takiego prawdziwego), ale za każdym razem jak jadłam to umierałam z rozkoszy :D
    A jak mam odgadnąć Twój ulubiony deser, to hmmm czekolada? :)

    P.S. Na Instagramie śledzę Cię od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony deser? Jest ich tak wiele, że ciężko jest coś konkretnego wybrać...ale ostatnimi czasy idealnym dla mnie deserem jest superczekoladowe brownie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony deser to szarlotka! ;)
    mój email to magda.sz67@o2.pl
    Profil polajkowany - był 500 :), obserwatorem jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój ulubiony deser to ostatnio naturalny jogurt polany niewielką ilością miodu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony deser to szarlotka z lodami waniliowymi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulubiony deser? Creme brulee - cudowny, delikatny, kremowy, i ta skorupka pękająca z charakterystycznym dźwiękiem... Nie można mu się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony deser to czekoladowa chmura :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Postawię komentarz jako pierwsza :) Mój ulubiony deser to gofry z bitą śmietaną i malinami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ulubiony deser to : szarlotka z lodami ! MMmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mój ulubiony deser to świeże leśne jagody i truskawki z działeczki skropione śmietaną z cukrem

    obserwuje na Facebooku jako Kardamon&Bazylia- culinary travels

    e-mail: aniasejny@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Tiramisu przebija wszystko! Proste i smaczne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze są desery w pucharkach! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger