10:00

Rozdanie - Esencja do sosu Knorr - ZAKOŃCZONE

Zbliża się Wielkanoc. Powoli myślimy o tym co przygotujemy na świąteczny stół. U mnie na pewno będzie pyszny obiad Wielkanocny czyli mięso z sosem, młode ziemniaczki i długo wyczekiwana mizeria. Wróćmy jednak do sosu...
Chcecie wypróbować nowe esencje do sosu Knorr?

Mam 10 zestawów do rozdania.
Wystarczy, że napiszecie mi pod tym postem jaki sos do mięs króluje u Was w domu, niekoniecznie z okazji świąt.
Pierwsze 10 osób otrzyma zestaw esencji do sosów.
Zostawiając komentarz, podeślij od razu swój adres na marta25urb@wp.pl
Rozdanie trwa od 25 do 27 marca.
Fundatorem nagród jest Knorr Unilever Polska Sp. z o.o.
Jak najszybciej przekażę Wasze dane do przedstawiciela firmy, byście jeszcze przed świętami mogli otrzymać swoje niespodzianki.




Bardzo dziękuje wszystkim za wzięcie udziału w rozdaniu - osoby, które podesłały swój adres na mojego maila otrzymają zestawy esencji do sosów Knorr.
Niestety pozostawienie samego adresu mailowego pod postem nie spełniało wymagań rozdania.

22 komentarze:

  1. Oczywiście jeśli nie mam esencji tworzę własny dość pikantny sos z cebulką, z ostrą papryką i polewam nim moje placki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Określiła Pani niezbyt jasno zasady konkursu. Nie wiadomo co pisać. Starczy tylko napisać u mnie króluje sos pieczarkowy z ziemniakami? Nie ma nic o konieczności przepisu ani składników. A może chodzi o wymienienie sosu knorr który króluje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytanie jest banalnie proste przecież, jaki sos do mięs robisz najczęściej? nie ma potrzeby zostawiać przepisu ani wymyślać że sos zawsze przygotowujesz z esencji Knorr

      Usuń
    2. Dziękuję za odp. I proszę się na mnie nie gniewać. W rodzinie jestem znany jako ten czepialski szczegółów. Pa

      P.s. Ma pani bardzo fajny blog pełen pięknych przepisów z których korzystam.

      Od dziś będę zostawiał tylko miłe komentarze na które pani w pełni zasługuje

      Usuń
    3. ależ proszę się czepiać :)

      Usuń
    4. podeślij mi swój adres na marta25urb@wp.pl

      Usuń
  3. U mnie w domu króluje esencja do sosu pieczeniowego ciemnego. Pyszny schabik, podpiekany, a następnie zalewany takowym sosikiem... coś pysznego :)
    Serdecznie pozdrawiam,
    moniku69 (moniku69@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sos chrzanowy.
    Pozdrawiam,
    szalate@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie króluje sos grzybowy :)
    brulionspadochroniarza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja najczęściej przyrządzam sos pomidorowy. To ulubiony sos mojej rodzinki. Chnum1975@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Sos chrzanowy.
    Pozdrawiam:)
    zoha_o@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Na naszym stole, bezkonkurencyjnym leaderem wśród sosów jest pieczeniowy ciemny. Już na samą myśl, cieknie mi ślinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie w domu królują grzybowe sosy i z leśnych, i z pieczarek. Jak tworzę dania na szybko, to sięgam czasem po esencję pieczeniowego. Dobrze, ze są takie aromatyczne wynalazki

    OdpowiedzUsuń
  10. Grzybowy i to susz z własnego grzybobrania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, że część suszu zostaje zmielona, ułatwia to i przyspiesza czas przygotowania ;-)

      Usuń
  11. sos pieczeniowy

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie króluje sos borowikowy :)
    patusia713@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w domu wszyscy przepadają za delikatnym sosem pieczarkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham wprost sos koperkowy i zjadłabym z nim chyba nawet czekoladę ;))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger