16:00

Czwartki z Yankee Candle Berrylicious

„Czysta ekstaza … dojrzałe, soczyste jagody na kremowej wanilii z polewą lukrową. Doskonały deser” 

Czy taka zachęcająca recenzja nie skusiła by Was do odpalenia tego wosku? Mnie przekonała, dlatego Berrylicious szybko znalazł się na mojej liście zakupowej. Ale czy tak pachnie jak zapowiada producent?
Przyznam się, że dla mnie niestety nie. Gdzieś tam przebija się zapach wanilii i cukru. Może i nawet wyczuwalna jest cierpkość takich jeszcze nie wygrzanych w słońcu jagód. Ale soczyste i słodkie one nie są. Z jednej strony dobrze, bo nie jest ten wosk przesłodzony a z drugiej brakuje mi tego czegoś.
W sklepie goodies.pl znajdziecie woski Yankee Candle.

1 komentarz:

  1. Ooo nie miałam tego zapachu jeszcze, nawet go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger