20:00

Rukola z salami : Styczniowe Wyzwanie Blogerek

Dzisiejsze Wyzwanie przyniosło mi wiele radości, chociaż najlepsza w artystycznym układaniu jedzenia nie jestem. Zaproponuję Wam sałatkę z rukoli, plasterków salami oraz papryczek nadziewanych serkiem. Całość idealnie doprawiona i pyszna. Warto zjeść od czasu do czasu coś innego!


Składniki :
* garść rukoli 
* kilka plasterków salami
* papryczki nadziewane 
* oliwki
* feta
* oliwa z oliwek  


Przygotowanie :
Wszystkie składniki układamy na talerzu według własnej inwencji twórczej. Polewamy odrobiną oliwy z oliwek.


Razem ze mną udział w Wyzwaniu Blogerek wzięły udział :  Iwona , Magda , Gosia , Sabina , Dorota. Dziękuję dziewczyny za kolejne wyzwanie!

18 komentarzy:

  1. Piękna sałatka :)
    Te papryczki mnie bardzo kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Szukałam u nas takich papryczek i nie mogę dostać, chyba przyjdzie mi do marketu jechać :) Uwielbiam fetę

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyszedł Ci ten talerz :) i trafiłaś w moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie. :) Do wygrania jest zestaw dowolnie wybranych przypraw dobrej jakości! By wziąć udział w konkursie wystarczy przesłać przepis na danie mięsne (szczegóły w linku). Są trzy miejsca, trzy nagrody, jest o co walczyć!

    http://szefowa-kuchni.blogspot.com/2015/01/konkurs-wygraj-zestaw-wybranych-przez.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Na taką sałatkę chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie jestem dobra w te klocki, ale jakoś nam poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwłaszcza dodatek tych papryczek pychotka:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowo i apetycznie, uważam, że taka sałatka obroni się sama :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym zjadła taką sałatkę, ma wszystko co pyszne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger