20:00

Czekoladowa kawa ze śmietanką

Lubicie kawę? Cóż za pytanie. Ja uwielbiam, szczególnie smakową - chociaż zwykła z mlekiem też smakuje wybornie. Dzisiaj taka mocno czekoladowa z pyszną śmietankową nutą. Już późno, ale zapraszam Was na kawę!

Składniki :
* pół tabliczki gorzkiej czekolady
* filiżanka świeżo zaparzonej kawy
* łyżeczka brązowego cukru
* kremówka
Przygotowanie :
Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej, ozdobić nią szklanki. Resztę rozmieszać z kremówką i kawą. Posłodzić, przelać do szklanek. Kawę podawać z bitą śmietaną, ale sama smakuje idealnie.



11 komentarzy:

  1. Wprawdzie...córeczko lubię tylko ,,czarnucha" ale ta tak apetycznie wygląda ze mam ochotę spróbować tego,,specjału:.A tak na marginesie ...to kiedy udzieliłaś tego,,wywiadu''? i dlaczego ja wcześniej nic o tym nie wiedziałam ?jak to?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przydałaby mi się teraz taka kawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm pycha!:)
    Zapraszam do siebie! Dzisiaj pyszna zupa krem z pieczonych buraków!

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawa i czekolada, połączenie idealne! I do tego bita śmietana, ostatnio piłabym tylko taką kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealna kawa na poprawę humoru :) pycha

    OdpowiedzUsuń
  6. na taką kawę to ja się piszę o każdej porze, prawdziwa rozpusta! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger