13:00

Zupa pieczarkowa z pulpecikami

Zupa pieczarkowa u mnie jest zawsze hitem, bo za każdym razem robię jej inną wersję. Miał być krem, ale moja połowa bez mięsa zupy nie zje i dlatego dodałam kilka pulpecików. Zjadł aż z dokładką, więc musiała być pyszna!

Składniki :
* pół kg pieczarek
* cebula
* 5-6 ziemniaków 
* litr wywaru warzywnego albo rosołu 
* łyżka masła
* 400g mięsa mielonego
* sól, pieprz do smaku
* śmietanka lub jogurt naturalny 
* koperek 

Przygotowanie :
Cebulę posiekaną w kostkę i pokrojone w plastry pieczarki poddusić na maśle. Dolać bulion i gotować około 20-30 minut. Dodać pokrojone ziemniaki. Mięso doprawić, zrobić małe kuleczki, wrzucić do zupy i zagotować. Całość zabielić śmietanką. Posypać koperkiem.

6 komentarzy:

  1. lubię taką zupkę, też czasami tak gotuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, muszę też spróbować takiej zupki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pulpeciki i zupa - świetnie połączenie 2w1 :) bo mój A. też zup nie chce jeść :P ja też zresztą tylko niektóre i rzadko je robię dlatego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupy są świetne, szczególnie na jesień :) mój S uwielbia!

      Usuń
  4. O ja jestem absolutnie zupowa, narobiłaś mi więc od razu apetytu na taką zupkę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger