08:00

Nocna owsianka czyli idealne jesienne śniadanie

Do owsianki przekonałam się nie dawno. Wcześniej mogła dla mnie nie istnieć, a teraz to najlepsze śniadanie. Ja swoją robię zawsze wieczorem w słoiczku, wstawiam do lodówki i rano wrzucam na chwilkę do wrzątku. Jest pyszna!


Składniki :
* 7-8 łyżek płatków owsianych - ja mam mieszankę od Symbio
* pół szklanki mleka
* banan
* łyżka soku z cytryny 
* opcjonalnie słodkie musli


Przygotowanie :
Do słoiczka wsypać płatki i musli, zalać zimnym mlekiem. Dodać pokrojonego banana, skropić sokiem z cytryny. Odstawić na noc do lodówki.

13 komentarzy:

  1. Już słyszałam o takim przepisie u jednej z youtuberek, sama nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny koszyczek, uwielbiam takie :)
    dobrze, że przypomniałaś mi o tej owsiance :D
    robiłam ją rok temu, mam nawet gdzieś na blogu, a teraz całkiem mi się o niej zapomniało w natłoku innych przepisów :)
    muszę zrobić!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszyczek z marketu za kilka złotych :) a owsianka jest boska!

      Usuń
  3. Bardzo lubię płatki owsiane, dawno jednak nie jadłam. Nie używałam jednak nigdy cytryny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł, bo rano nigdy nie chce mi się robić śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie śniadanka:) często szykuję sobie nocną owsiankę:) jest pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  6. ta nocna owsianka jest rewelacyjna:) rano ma się śniadanie gotowe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger