20:18

Tydzień w moim telefonie XXXVI

Kolejny tydzień zleciał i nawet nie wiem kiedy. Chociaż był gorący a wręcz upalny to wiele się działo i nawet mi się chciało! Kolejny na szczęście będzie mniej intensywny.
Nadal zapraszam Was do wysyłania zgłoszeń, konkurs trwa ostatni tydzień, brakuje jeszcze 9 zgłoszeń. Może się ktoś jeszcze skusi? Oczywiście możecie mnie polubić na FB.
Ze spraw organizacyjnych to 7-8 czerwca wybieram się na Targi Dobrego Jedzenia. Ktoś będzie ? Gosia, Marzena, Ania? Chętnie bym z Wami wypiła jakąś kawkę dziewczyny.
Na przyszły tydzień zaplanowałam kilka wpisów, mam nadzieję, że dam radę wszystko dodać, mniej więcej możecie się spodziewać :

I tydzień w zdjęciach wyglądał tak :
* taka piękna pogoda była w tym tygodniu 
 * wybieramy się do ZG 
* gorąca herbata na chorowanie to dobra rzecz 
* wystawa chyba owadów w ZG 
 * ciacho z S - marchewkowe - było smaczne
* taka miseczka do zdjęć  
* dużo talerzy na piknik 
* mała księżniczka skończyła roczek
 * kolejna nagroda w konkursie 
 * zaproszenie na roczek Oli już dawno dostaliśmy, nie wiem dlaczego zapomniałam o tym zdjęciu 
* mój tort dla Oli z mascarpone i malinami  
* bratowa się tak postarała - było pysznie i miło  
* tak spędzona niedziela to jest to co lubię
VII Wyzwanie Blogerek i Blogerów zakończone! Dziękuję Wam!
I na kolejne podsumowanie zapraszam już w czerwcu!

6 komentarzy:

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger