10:00

Sałatka ala Cezar czyli Marty

Miała być sałatka Cezara w w wersji ekspresowej, którą zrobiła Nigella Lawson, ale musiałam coś pokombinować, bo nie miałam wszystkich składników i wyszła moja sałatka. Jest pyszna, trafiła idealnie w moje kubki smakowe. Lekka, ale pożywna. Idealnie nadaje się jako obiad za sprawą kurczaka. Nie pozostaje Wam nic innego jak ją przygotować.




Składniki :
* liście z połowy sałaty rzymskiej
* filet z kurczaka
* ulubiona przyprawa do kurczaka
* kulka mozzarelli
* garść nachosów
* 3 łyżki oleju sezamowego
* jajko
* sok z 1/4 cytryny
* sól, świeżo mielony czarny pieprz 






Przygotowanie:
Jajko sparzyć we wrzątku, wybić do miseczki. Ubić delikatnie razem z olejem. Przyprawić sokiem z cytryny, solą i pieprzem. Sos można przygotować w małym zakręcanym słoiczku. Pierś z kurczaka przyprawić i usmażyć na teflonowej patelni, odłożyć do przestygnięcia, pokroić w plastry, tak jak i mozzarellę. Sałatę opłukać, układać w salaterce listki. Na to odrobinę sosu, plastry kurczaka i sera oraz pokruszone nachosy. Całość delikatnie polać sosem.

http://www.zdrowy-olej.pl/






Przepis konkursowy serwisu Gotujmy.pl

  Przepis bierze udział w konkursie organizowanym przez Gotujmy.pl

16 komentarzy:

  1. PRZERAŻA MNIE SUROWE JAJKO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak masz ze sprawdzonego źródła to nie powinny Cię przerażać :) nie polecam marketowych i koniecznie sparz we wrzątku!

      Usuń
  2. takie sałatki to ja lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiamy sałatki ala cesar:) Twoja wersja jest pyszna i kolorowa :) zjadamy w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taką sałatkę jak najbardziej widzę u siebie na talerzu! Kurczaka i mozzarelle biorę w ciemno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się, że smaki podpadły pod Twoje kubki smakowe :)

      Usuń
  5. Jejku, genialny pomysł! I ta sałata jak wiosennie wygląda, taka soczyście zielona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem sałatę zgrilluję, podobno taka to dopiero jest pyszna! :)

      Usuń
  6. oczywiście, że warto ją przygotować!
    wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje i strasznie mnie kusi :) !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger